čtvrtek 1. května 2014

TAG | nominace

Hilda Gomez | via WeHeartIt 
Děkuji za nominaci Teez z mého sesterského blogu. Já tentokrát nominovat nikoho nebudu, jelikož vůbec nevím koho, zatím, takže tu jen odpovím na otázky od Terky.:)

1) 3 věci, které by sis vzal/a na pustý ostrov? Kartáč na vlasy, kartáček na zuby a mobil ! :D
2) Máš doma nějaké zvíře? Mám pejska a andulku.:)
3) Nejoblíbenější blogger a proč? To je jasný, TEEZ! Blogování miluje, což jde vidět i na tom, jak její příspěvky vypadají a moc ráda je čtu a hrozně se mi líbí! :)
4) Jakou internetovou stránku používáš každý den? FacebookZelené imperiumYouTube.:)
5) Jaké zvíře ze ZOO máš nejradši? A proč? Lachtany! :D Vůbec netuším, prostě mám nejradši lachtany.:)
6) Chodíš na nějaké kroužky? Pokud ano na jaké? Chodím na klavír a tenis.:)

Nikki

Obrázek: weheartit.com

4 komentáře:

  1. Děkuju moc, že jsi to vyplnila. Super odpovědi. Jsem opravdu moc ráda, že jsi mě zvolila do nejoblíbenějšího bloggera :3

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem svůj TAG přednastavila, ale jak vidím, máš o mnohem lepší opdovědi než já :D. Jse vidět, že tebe taky blogování dost baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. neni nic dulezitejsiho nez ucesat si vlasy a vycistit zuby :-D az prijedou zachranari vid :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat