sobota 17. května 2014

What's on my phone? TAG !

Dnes jedno z nejznámějších témat, na které točí youtubeři videa, bloggeři píšou články. Já se k nim dnes přidám.

Takže, asi by neměla chybět značka mého mobilu - Samsung Galaxy Ace.
A teď už k tématu. 

Začnu svou zamykací obrazovkou, u které není na fotku moc vidět, ale mám na ní svého pejska.


Další tu je hlavní stránka. Jak jste si všimli, na tapetě mám Demi Lovato a postavu z pohádky "Frozen". 
Mám tam ikonku Obchodu Google Play a nevím proč, ale nesnáším, když musím jít do menu a projíždět stránkama a hledat aplikaci nebo hru, kterou chci zrovna otevřít, udělala jsem si 2 složky - "Daily apps" aneb. aplikace, které používám denně a 2. složka se jmenuje "Games" - překvapivě složka s hrami.
Dál mám na domovské obrazovce 2 odpočítávání, o kterých se zmíním u dalších obrázků.


K první složce - Daily apps. Prostě aplikace, které používám denně - Instagram, Messenger, Youtube, Internet, Retrica, PhotoMirror, česko-anglický slovník, Wattpad, InstaSize...


...aplikaci KeepSafe. Většina z vás jí asi zná, buď jako KeepSafe, nebo jako aplikaci s jiným jménem, ale stejným smyslem. Můžete si do ní uložit obrázky a videa, u kterých nechcete, aby je někdo viděl a uvidíte jen vy po zadání číselného hesla. I když má tato aplikace nějaké nevýhody, jsem za ní ráda, protože doslova nesnáším, když mi někdo (nebudu jmenovat) řekne, že si zahraje jen hru, a pak vidím, jak se kouká na moje obrázky. Takže aplikaci určitě doporučuji, pokud něco takového hledáte.


Potom tu mám aplikaci "Battery", kterou také všichni určitě znáte, ukazuje vám, kolik vám zbývá procent a času, než se vám mobil vybije. Nahoře ve "vysunovací liště' vám ukazuje, kolik máte % a když ji otevřete, máte tam i čas, kolik vám ho zbývá (viz. 2. obrázek).


Teď už se přesuneme k 2. složce nazvané "Games" neboli hry. To už bude kratší povídání. Já hry moc nehraji, takže mám jen 2 a z toho hraji jen jednu - Poua. Obě hry znáte všichni asi na 100%. Flappy Bird - fenomén několik týdnů zpět a Pou - také všichni znáte. Pro ukázku i obrázek mého Poua, kdo by chtěl vidět.:)


 Teď už se přesuneme k odpočítávání, o kterém jsem se zmínila na začátku. Asi hodně z vás má aplikaci na odpočítávání, no já si vybrala tuhle.:) Pokud nějakou takovou hledáte, tak tady je ukázka.


A poslední zmínka bude o přehrávači hudby, jelikož mám stažený a nepoužívám aplikaci, která už v telefonu byla, tak jsem si stáhla nějakou aplikaci. Přijde mi to přehlednější a výhodnější, jelikož, když posloucháte přes normální aplikaci, aby jste si třeba přepnuli písničku, musíte mobil odemknout a pokud máte delší heslo, asi nemáte moc náladu, odemykat mobil každých 5 minut, u této aplikace odemykat mobil nemusíte, jenom zapnete mobil a máte tam přehrávač, i čas, datum a kolik máte procent. Tuto aplikaci určitě doporučuji.


Tak tohle by bylo pro dnešní článek všechno, takže ahoj.:) Nikki

3 komentáře:

  1. Super. Máš plno aplikací co já nemám, tak si některou z nich možná taky pořídím :) Máš krásnýho poua :33

    OdpovědětVymazat
  2. juu frozen je super. libi se mi takovy clanky, ne jen tak se clovek dostane kouknout ostatnim do mobilu :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. Wow. Asi bych mohla taky udělat tento tag ale s tabletem :D
    PS: KeepSafe musí být úža věc :)

    OdpovědětVymazat