středa 18. června 2014

My favourite YouTubers♡

Téma dnešního článku budou moji oblíbení youtubeři a youtuberky. Není jich zrovna málo, proto k nim nebudu nic moc rozepisovat, jen mě napadlo toto téma, a také tak nějak doporučení pro vás.:) Jsou z česka i ze zahraničí, ale nebudu je tu nějak rozdělovat, jak říkám, není jich zrovna málo.;)


VADAK
VADAK  

Jull o'Brien

Nici Koderová
       Nici Koderová       
krazyrayray

Natalie Novotná

hospytv

Zoella

WeeklyChris

stylewithme

Nash Grier

Jamie's World

Looksby Sabbi

Ellie Routh

Tealaxx2

Gabrielle Hecl

Luucy009

acaciabrinley

our2ndlife

pottorff

Jc Caylen

Anitta Ball

Cameron Dallas

TVTwixx

Teri Blitzen

MakeupbyMandy24

Makyna016

lovinglaurenx

Bethany Mota

All Sarah All

TheEny

TheTeenGirlLooks

Žádný extra dlouhý ani zajímavý článek, ale nic lepšího mě nenapadlo.;)

2 komentáře:

  1. Některé youtubery znám, ale některé jsem pro mě úplně nové :) Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z českých to mám stejně a ze zahraničních asi snad jen Jamie :)

    OdpovědětVymazat