úterý 1. dubna 2014

Nový začátek aneb Vítejte!

Ahoj. Všechny vás vítám na ném novém blogu a úplně poprvé na blogspotu. Ano, dřív jsem blogovala jen na blog.cz. Jak jsem se dostala k blogování na blogspotu už se pojí s další informací - mými sesterskými blogy: world-Tess a world-Cimfam. K tématu - důvodů odchodu z blog.cz je víc, zkrátka, v poslední době mě můžete znát z blogu stay-strong3. Takže už to nebudu déle protahovat, jen chci dodat, že blog je stále v rekonstrukci menu. Doufám, že se vám tu bude líbit, budou se vám líbit moje články a to je asi  všechno.:)

2 komentáře:

  1. Doufám, že se ti bude dařit, ještě víc než doposud :) Menu je hezké, není třeba měnit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se ti bude dařit a já sem určitě chodit budu :) Jsi můj sesterský blog tak ještě abych sem nechodila. Přejuu hoodně moc štěstí :*

    OdpovědětVymazat